<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang)"^^ . "This study aims to evaluate the influence of Brand Ambassador on Purchase\r\nDecision, with Brand Trust and Brand Image serving as mediating variables. The\r\nresearch adopts a quantitative approach using Partial Least Squares-Structural\r\nEquation Modeling (PLS-SEM), with data analysis performed through SmartPLS\r\nand SPSS. The respondents in this study consist of consumers residing in\r\nKabupaten Pandeglang.\r\nThe findings reveal that Brand Ambassador has a negative but insignificant\r\neffect on Purchase Decision. However, Brand Ambassador significantly and\r\npositively affects both Brand Trust and Brand Image. Furthermore, Brand Image\r\nhas a positive and significant influence on Purchase Decision, while Brand Trust\r\ndoes not show a significant effect. Mediation analysis indicates that Brand Image\r\nfully mediates the relationship between Brand Ambassador and Purchase\r\nDecision, whereas Brand Trust does not act as a mediator in this study.\r\nThese results suggest that companies should optimize the role of Brand\r\nAmbassadors in their marketing strategies by focusing on enhancing Brand Image\r\nto drive Purchase Decisions. Additionally, marketing and distribution strategies\r\nshould emphasize product innovation, strong promotional campaigns, and the\r\noptimization of sales channels to maintain competitiveness in the instant noodle\r\nmarket."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "Untirta sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Manajemen, Untirta sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Rizqi"^^ . "Hamdani"^^ . "Rizqi Hamdani"^^ . . "Enok"^^ . "Nurhayati"^^ . "Enok Nurhayati"^^ . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #50800 \n\nPENGARUH BRAND AMBASSADOR TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST DAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada Konsumen Mie Sedaap di Kabupaten Pandeglang)\n\n" . "text/html" . . . "HB Economic Theory"@en . .