<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia)"^^ . "This study aims to determine the effect of Customer Relationship Management or CRM (X) on Marketing Performance mediated by Market Orientation (Z1) and Marketing Capabilities (Z2) at one of the agencies at PT. ATOMY Indonesia.\r\nThe method that is used in this research is quantitative research. The population of this study is the 313 Warrior Heppi Agency and the sampling technique of this study uses a saturated sampling technique where the respondents are all 313 Warrior Heppi agents totalling 48 agents. The data analysis technique used in this study is Structural Equation Modelling (SEM) using SmartPLS 4 as the analysis tool.\r\nThe results of this study indicates that: (1) CRM has a positive but insignificant effect on marketing performance, (2) CRM has a positive and significant effect on market orientation, (3) CRM has a positive and significant effect on marketing capabilities, (4) market orientation has a negative and insignificant effect on marketing performance, (5) marketing capabilities has a positive and significant effect on marketing performance, (6) market orientation is unable to mediate the effect of CRM on marketing performance and (7) marketing capabilities is able to mediate the effect of CRM on marketing performance."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "ENOK"^^ . "NURHAYATI"^^ . "ENOK NURHAYATI"^^ . . "LUTFI"^^ . "LUTFI"^^ . "LUTFI LUTFI"^^ . . "GRACE MARINTAN STEACY"^^ . "SIMBOLON"^^ . "GRACE MARINTAN STEACY SIMBOLON"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "JURUSAN MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT\r\nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI\r\nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN\r\nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50681 \n\nPENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT \nTERHADAP KINERJA PEMASARAN MELALUI \nORIENTASI PASAR DAN KAPABILITAS PEMASARAN \nSEBAGAI VARIABEL INTERVENING \n(Studi Kasus Pada PT. ATOMY Indonesia)\n\n" . "text/html" . . . "HB Economic Theory"@en . . . "HC Economic History and Conditions"@en . . . "HF Commerce"@en . .