<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang)"^^ . "This study analyzes the relationship between Brand Identity (X1) and Brand Image (X2)\r\nthat influence Purchase Decision (Y), while considering Brand Trust (Z) which\r\nfunctions as an intervening variable among buyers of Fiesta Chicken Nugget products\r\nin the Tangerang City area. Consumer decisions to purchase Fiesta Chicken Nugget\r\nproducts form the foundation of this research, where such decisions are associated with\r\nthe Brand Identity and image embedded in the product.\r\nThe research targeted a population of Fiesta Chicken Nugget product buyers residing\r\nin the Tangerang City area. Data collection involved 140 respondents selected\r\naccidental convenience sampling methods. The data testing process utilized Structural\r\nEquation Modeling (SEM) techniques with SmartPLS 4.0.9.9 software as the analytical\r\ntool.\r\nThe study findings revealed seven main results regarding the relationships between\r\nvariables: First, it was proven that Brand Identity produces a significant positive\r\nimpact on Purchase Decision. Second, Brand Image demonstrates a substantial\r\npositive effect on Purchase Decision. Third, Brand Identity is confirmed to exert a\r\nsubstantial positive influence on Brand Trust. Fourth, Brand Trust receives significant\r\npositive influence from Brand Image. Fifth, Purchase Decision is convincingly\r\npositively influenced by Brand Trust. Sixth, the role of Brand Trust as an intervening\r\nvariable is confirmed between Brand Identity and Purchase Decision. Seventh, Brand\r\nTrust successfully demonstrates its function as a mediator connecting the influence of\r\nBrand Image on Purchase Decision."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "NABILA TRIA"^^ . "AMANDA"^^ . "NABILA TRIA AMANDA"^^ . . "DIQBAL"^^ . "SATYANEGARA"^^ . "DIQBAL SATYANEGARA"^^ . . "LUTFI"^^ . "LUTFI"^^ . "LUTFI LUTFI"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50444 \n\nPENGARUH BRAND IDENTITY DAN BRAND IMAGE TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Fiesta Chicken Nugget di Kota Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . . . "HB Economic Theory"@en . .