<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang)"^^ . "This study aims to determine the role of Brand Trust in mediating factors that influence Purchase Decision among consumers of Wardah Lipstick on the Shopee application in Serang City. The research method used is quantitative with a descriptive approach. Data collection was conducted through questionnaires and literature review. The population in this study consists of residents of Serang City, with a sample size of 170 respondents selected using Convenience Sampling. The data analysis method employed is Structural Equation Modeling (SEM) using the SmartPLS 4 analytical tool. The results of this study indicate that Online Customer Review has a positive and significant influence on Purchase Decision. Halal Awareness has a positive and significant influence on Purchase Decision. Online Customer Review has a positive and significant influence on Brand Trust. Halal Awareness has a positive and significant influence on Brand Trust. Brand Trust has a positive and significant influence on Purchase Decision. Brand Trust successfully mediates the influence of Online Customer Review on Purchase Decision. Brand Trust successfully mediates the influence of Halal Awareness on Purchase Decision."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "Fify"^^ . "Alayfia"^^ . "Fify Alayfia"^^ . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "Diqbal"^^ . "Satyanegara"^^ . "Diqbal Satyanegara"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "JURUSAN MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50342 \n\nPE NGARUH ONLINE CUSTOMER REVIEW DAN HALAL AWARENESS TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi Pada Konsumen Lipstik Wardah di Aplikasi Shopee di Kota Serang)\n\n" . "text/html" . . . "HF Commerce"@en . .