<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang)"^^ . "This study aims to examine the effect of celebrity endorsers and product quality on purchase decisions with brand image as intervening. The research method used is quantitative with a descriptive approach. This research collects data based on questionnaires and literature studies. The population in this study were Wardah sunscreen consumers in Tangerang Regency aged 16-30 years and over and a sample of 120 respondents with purposive sampling. The data analysis method used is Structural Equation Modeling (SEM) with the SmartPLS 4 analysis tool. This study has the results that celebrity endorsers have a positive and no significant effect on purchase decisions, product quality has a positive and significant effect on purchase decisions. Brand image can mediate the indirect effect of celebrity endorsers and product quality on purchase decisions."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "NIKEN"^^ . "LARASATI"^^ . "NIKEN LARASATI"^^ . . "H.E.R"^^ . "TAUFIK"^^ . "H.E.R TAUFIK"^^ . . "HAYATI"^^ . "NUPUS"^^ . "HAYATI NUPUS"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "JURUSAN MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #50191 \n\nPENGARUH CELEBRITY ENDORSER DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN BRAND IMAGE SEBAGAI VARIABEL INTERVENING \n(Studi Pada Konsumen Sunscreen Wardah di Kabupaten Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "Communication" . "Public Relations Science" . . . "Communication (General)" . .