<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang)"^^ . "This study aims to test and analyze the effect of product packaging design and advertising appeal in increasing purchase decision with brand awareness as a mediating variable. The research method used is quantitative with a descriptive approach. The research population includes consumers of Teh Gelas in Tangerang Regency, with a sample of 136 respondents. Sampling was carried out using purposive sampling and snowball sampling techniques. The data analysis technique uses Structural Equation Modeling (SEM) with the SmartPLS 4.1 analysis tool. The results showed that: (1) product packaging design has a positive and significant effect on purchase decision, (2) advertising appeal has a positive and significant effect on purchase decision, (3) product packaging design has a positive \r\nand significant effect on brand awareness, (4) advertising appeal has a positive and significant effect on brand awareness, (5) brand awareness has a positive and significant effect on purchase decision, (6) product packaging design has a positive and significant effect on purchase decision mediated by brand awareness with a complementary mediation type, (7) advertising appeal has a positive and significant effect on purchase decision mediated by brand awareness with a complementary mediation type."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "Liza Mumtazah"^^ . "Damarwulan"^^ . "Liza Mumtazah Damarwulan"^^ . . "Gerry"^^ . "Ganika"^^ . "Gerry Ganika"^^ . . "Ranita Ayu"^^ . "Rahmawati"^^ . "Ranita Ayu Rahmawati"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "UPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \r\n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50180 \n\nUPAYA MENINGKATKAN PURCHASE DECISION MELALUI PRODUCT PACKAGING DESIGN DAN ADVERTISING APPEAL DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI VARIABEL PEMEDIASI \n(Studi Pada Konsumen Teh Gelas Di Kabupaten Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . .