<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ"^^ . "The key to winning business competition is providing quality services that meet customer needs and create satisfaction. The decrease in the number of trainees by 51.33% is an indication of low customer satisfaction. This study aims to provide suggestions for improving the quality of pre-employment training services at PT XYZ by using the Fuzzy Servqual method, Importance Performance Analysis (IPA), Quality Function Deployment (QFD), and the 5W+1H approach. The Fuzzy Servqual method is used to measure the gap between participants' expectations and satisfaction with 24 service attributes. The results of the analysis showed an average gap value of -0.17, which indicates that there is still dissatisfaction. IPA analysis identified 6 priority attributes. These attributes were then used as the basis for the preparation of the House of Quality (HoQ) in the QFD method and resulted in 10 improvement proposals, 5 of which were top priority. Furthermore, the action plan of the proposal was formulated using the 5W+1H approach."^^ . "2025-06-27" . . . . . . . . . . . . "Fakultas Teknik Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "TEKNIK INDUSTRI, Fakultas Teknik Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Atia"^^ . "Sonda"^^ . "Atia Sonda"^^ . . "Salsabila Cahya"^^ . "Utami"^^ . "Salsabila Cahya Utami"^^ . . "Maria"^^ . "Ulfah"^^ . "Maria Ulfah"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS TEKNIK"^^ . . . "TEKNIK INDUSTRI"^^ . . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Text)"^^ . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . . "USULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \r\nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \r\nPESERTA DI PT XYZ (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50155 \n\nUSULAN PERBAIKAN KUALITAS PELAYANAN PELATIHAN \nPRA-KERJA UNTUK MENINGKATKAN KEPUASAN \nPESERTA DI PT XYZ\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . .