<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok)"^^ . "The purpose of this study was to determine the effect of Brand Image and Product Quality on Purchase Decision with Consumer Trust as an Intervening variable. In this study, Brand Image and Product Quality as independent variables and Purchase Decision as the dependent variable.\r\nThis research uses quantitative methods with a sample of 105 respondents. The data analysis technique in this study uses Structural Equation Modeling (SEM) using the Partial Least Square (SmartPLS) 4.1 measuring tool.\r\nThe results showed that: (1) Brand Image has no effect on Purchase Decision. (2) Product Quality has a positive and significant effect on Purchase Decision. (3) Brand Image has a positive and significant effect on Purchase Decision. (4) Product Quality has a positive and significant effect on Purchase Decision. (5) Consumer Trust has a positive and significant effect on Purchase Decision. (6) Consumer Trust is able to mediate the effect of Brand Image on Purchase Decision. (7) Consumer Trust is able to mediate the effect of Product Quality on Purchase Decision."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "Muhammad Idzhar"^^ . "Aulia"^^ . "Muhammad Idzhar Aulia"^^ . . "GERRY"^^ . "GANIKA"^^ . "GERRY GANIKA"^^ . . "AGUS DAVID"^^ . "RAMDANSYAH"^^ . "AGUS DAVID RAMDANSYAH"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #50133 \n\nPENGARUH BRAND IMAGE DAN PRODUCT QUALITY TERHADAP PURCHASE DECISION DENGAN CONSUMER TRUST SEBAGAI VARIABEL INTERVENING \n(Studi pada Pengguna Sepatu Merek Converse di Kota Depok)\n\n" . "text/html" . . . "HB Economic Theory"@en . .