<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten)"^^ . "This study analyzes the role of social media marketing and ambidexterity on \r\nmarketing performance. Researchers identified challenges faced by MSMEs, such as \r\ndecreased sales and decreased market share due to technological limitations in \r\naccessing the market. The population in the study was processed fish MSMEs in \r\nBanten that use WhatsApp as a marketing medium. Through a descriptive \r\nquantitative approach, the sampling technique used non-probability sampling, \r\nnamely purposive sampling with judgment sampling techniques. Data were collected \r\nthrough a structured questionnaire (google form) with an interval scale of 1 \r\n(strongly disagree) to 10 (strongly agree), which was distributed by fisheries \r\nextension workers and fisheries marine product quality coaches at the District / City \r\nFisheries Service throughout Banten Province. The data analysis technique uses \r\nPartial Least Square-Structural Equation Modeling (PLS-SEM) with SmartPLS 4 \r\nsoftware, from the specified number of samples only 105 respondents meet the \r\ncriteria. The results showed that entrepreneurial orientation has a significant effect \r\non marketing performance, with ambidexterity as a mediator. The role of social \r\nmedia marketing has a positive influence, but does not significantly moderate the \r\nrelationship. The findings suggest that processed fish MSMEs focus on improving \r\nentrepreneurial orientation and ambidexterity and utilize social media marketing to \r\nimprove competitiveness and marketing performance. \r\nPerformance;"^^ . "2025" . . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "Hayati"^^ . "Nupus"^^ . "Hayati Nupus"^^ . . "Agus David"^^ . "Ramdansyah"^^ . "Agus David Ramdansyah"^^ . . "Retni"^^ . "Marliani"^^ . "Retni Marliani"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "PROGRAM STUDI MAGISTER MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Text)"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "PERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \r\nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \r\n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #49552 \n\nPERAN SOCIAL MEDIA MARKETING DAN AMBIDEXTERITY \nDALAM MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN \n(Studi pada UMKM Olahan Ikan di Banten)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . .