<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk)"^^ . "B2B (Business to Business) companies are companies with a business model of\r\nselling their products or services to other companies, so consumer trust and loyalty\r\nare important. This study aims to analyze the effect of brand image and brand\r\nexperience in reducing brand switching with brand trust as a moderator. The\r\nresearch method uses a causality approach. The research sample was 27 consumer\r\ncompanies of PT Latinusa Tbk with a total sample unit of 133 respondents\r\nconsisting of top management, purchasing, production, quality and sales selected\r\nby purposive sampling. Data were collected through questionnaires distributed\r\nonline which were then analyzed using the SEM-PLS method. The results of the\r\nstudy concluded that 1) brand image has a negative effect on brand switching, 2)\r\nbrand experience has a negative effect on brand switching, 3) brand trust\r\nnegatively moderates (strengthens) the relationship between brand image and\r\nbrand switching, 4) brand trust positively moderates (weakens) the relationship\r\nbetween brand experience and brand switching. This study shows brand trust as a\r\npure moderating variable in the relationship between brand image and brand\r\nexperience and brand switching."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MAGISTER MANAGEMENT, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "AGUS DAVID"^^ . "RAMDANSYAH"^^ . "AGUS DAVID RAMDANSYAH"^^ . . "ROLLIN"^^ . "ROLLIN"^^ . "ROLLIN ROLLIN"^^ . . "LIZA MUMTAZAH"^^ . "DAMARWULAN"^^ . "LIZA MUMTAZAH DAMARWULAN"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MAGISTER MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Text)"^^ . . . "MENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND\r\nTRUST SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #48554 \n\nMENGENDALIKAN BRAND SWITCHING DENGAN BRAND \nTRUST SEBAGAI PEMODERASI \n(Studi pada Konsumen PT Latinusa Tbk)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . . . "HG Finance"@en . .