<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang)"^^ . "This research method uses a quantitative approach that is associative-descriptive.\r\nThe population in this study were social media users domiciled in Serang City.\r\nThe sample of this study was 90 respondents using the Purposive Sampling\r\nmethod. The data analysis technique used in this study was Structural Equation\r\nModeling (SEM) using the SmartPLS 4.0 Student version analysis tool.\r\nThe results of this study indicate that: (1) Personalized Marketing has a positive\r\nbut not significant effect on Customer Engagement (2) Augmented Marketing has\r\na negative effect on Customer Engagement (3) Personalized Marketing has a\r\npositive and significant effect on Data-Driven Marketing (4) Augmented\r\nMarketing has a negative effect on Data-Driven Marketing (5) Data-Driven\r\nMarketing has a significant positive effect on Customer Engagement (6)\r\nPersonalized Marketing has a significant positive effect on Customer Engagement\r\nwhen mediated by Data-Driven Marketing (7) Augmented Marketing has a\r\nnegative effect on Customer Engagement when mediated by Data-Driven\r\nMarketing."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakutas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Zaki"^^ . "Hidayat"^^ . "Zaki Hidayat"^^ . . "H.E.R Taufik"^^ . "Taufik"^^ . "H.E.R Taufik Taufik"^^ . . "Liza"^^ . "Mumtazah Damarwulan"^^ . "Liza Mumtazah Damarwulan"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ekonomi dan Bisnis"^^ . . . "Manajemen"^^ . . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \r\nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \r\nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE\r\n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #48312 \n\nPENGARUH PEMASARAN TERPERSONALISASI DAN AUGMENTED \nMARKETING TERHADAP KETERLIBATAN PELANGGAN DENGAN \nDATA-DRIVEN MARKETING SEBAGAI INTERVENING VARIABLE \n(Studi pada pengguna Media Sosial di Kota Serang)\n\n" . "text/html" . . . "HB Economic Theory"@en . . . "HF Commerce"@en . .