<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc)"^^ . "This research was conducted to determine the influence of brand ambassadors and\r\nbrand personality on purchase decisions with the Korean wave as a moderating\r\nvariable for Somethinc consumers. Data collection in this research was carried out\r\nthrough questionnaires and literature study. The population of this research is\r\nSomethinc customers in Serang City aged 17-35 years and a sample of 128\r\nrespondents using the purposive sampling method with accidental sampling. The\r\nanalytical method used is Structural Equation Modeling (SEM) with the SmartPLS\r\n4 analysis tool.\r\nThe results of this research show that: (1) Brand ambassadors have a positive but\r\nnot significant effect on purchase decisions. (2) Brand personality has a positive\r\nand significant effect on purchase decisions. (3) The Korean wave has a positive\r\nand significant effect on purchase decisions. (4) The Korean wave has the ability\r\nto moderate the influence of brand ambassadors on purchase decisions. (5) The\r\nKorean wave has the ability to moderate the influence of brand personality on\r\npurchase decisions."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "YANTO"^^ . "AZIE SETYA"^^ . "YANTO AZIE SETYA"^^ . . "AZHYZE"^^ . "WIDI ASTUTI"^^ . "AZHYZE WIDI ASTUTI"^^ . . "LUTFI"^^ . "LUTFI"^^ . "LUTFI LUTFI"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND\r\nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE\r\nTERHADAP PURCHASE DECISION\r\n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #47927 \n\nPENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN BRAND \nPERSONALITY DIMODERASI OLEH KOREAN WAVE \nTERHADAP PURCHASE DECISION \n(Survei pada Konsumen Produk Somethinc)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . .