<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang)"^^ . "This study aims to examine the effect of Brand Ambassador and Social Media\r\nMarketing on Purchase Decision with Brand Awareness as an intervening variable.\r\nThe research method used is quantitative with a descriptive approach. This research\r\ncollects data based on questionnaires, literature studies and observations. The\r\npopulation in this study were residents of Tangerang Regency who used Samsung\r\nsmartphones aged 17-65 years with a sample of 114 respondents. The sampling method\r\nused used purposive sampling and sample withdrawal using accidental sampling.\r\nStructured Equation Modeling (SEM) is used as an analysis method with the SmartPLS\r\n4 analysis tool. The results in this study are brand ambassadors have a significant effect\r\non purchase decisions, social media marketing has a positive but insignificant effect\r\non purchase decisions. Brand awareness can mediate the indirect effect of brand\r\nambassadors and social media marketing on purchase decisions."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "LUTFI"^^ . "LUTFI"^^ . "LUTFI LUTFI"^^ . . "HAYATI"^^ . "NUFUS"^^ . "HAYATI NUFUS"^^ . . "CAHYANING"^^ . "RAHAYU"^^ . "CAHYANING RAHAYU"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE\r\nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI\r\nVARIABEL INTERVENING\r\n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #47917 \n\nPENGARUH BRAND AMBASSADOR DAN SOCIAL \nMEDIA MARKETING TERHADAP PURCHASE \nDECISION DENGAN BRAND AWARENESS SEBAGAI \nVARIABEL INTERVENING \n(Studi pada Pengguna Smartphone Samsung di Kabupaten Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . .