<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang)"^^ . "This study aims to determine the role of brand trust in mediating the relationship \r\nbetween electronic word of mouth (E-WOM) and social media marketing on \r\npurchasing decisions for Tokopedia users in Serang City. The research method \r\nused is quantitative with a descriptive approach. Data collection was carried out \r\nthrough questionnaires and literature studies. The population in this study were \r\npeople in Serang City who had made purchases on Tokopedia, with a sample size \r\nof 170 respondents. The sampling techniques used were purposive sampling and \r\naccidental sampling. Data analysis was carried out using the Structural Equation \r\nModeling (SEM) method with SmartPLS 4.0 software. \r\nThe results of this study indicate that: (1) Electronic Word of Mouth has a positive \r\nand significant effect on Purchasing Decisions. (2) Social Media Marketing has a \r\npositive and significant effect on Purchasing Decisions. (3) Electronic Word of \r\nMouth has a positive and significant effect on Brand Trust. (4) Social Media \r\nMarketing has a positive and significant effect on Brand Trust. (5) Brand Trust \r\nhas a positive and significant effect on Purchasing Decisions. (6) Brand Trust is \r\nable to mediate the effect of Electronic Word of Mouth on Purchasing Decisions. \r\n(7) Brand Trust is able to mediate the influence of Social Media Marketing on \r\nPurchasing Decisions."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "MANAJEMEN, UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . . . . . . . . . "Diqbal"^^ . "Satyanegara"^^ . "Diqbal Satyanegara"^^ . . "Fajar"^^ . "Mulya Nugraha"^^ . "Fajar Mulya Nugraha"^^ . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "UNIVERSITAS SULTAN AGENG TIRTAYASA"^^ . . . "FAKULTAS EKONOMI DAN BISNIS"^^ . . . "JURUSAN MANAJEMEN"^^ . . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Text)"^^ . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH\r\nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL\r\nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN\r\n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #47364 \n\nPERAN BRAND TRUST DALAM MEMEDIASI PENGARUH \nELECTRONIC WORD OF MOUTH (E-WOM) DAN SOCIAL \nMEDIA MARKETING TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN \n(Studi Pada Pengguna E-commerce Tokopedia di Kota Serang)\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . . . "HF Commerce"@en . .