<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA)"^^ . "Communication strategy is a guideline in communication planning and\r\ncommunication management to achieve specific goals. To achieve these goals, the\r\ncommunication strategy must be able to show how operational steps should be\r\nexecuted tactically, which means that the approach used may change at any time,\r\ndepending on the situation and existing conditions. The researcher is interested in\r\nstudying how the Customer Service Communication Strategy in Handling Credit\r\nCustomer Complaints at PT BPR Serang KPO (Perseroda) works. The research\r\napproach used is a qualitative approach with the use of persuasive communication\r\ntheory. Data collection techniques include interviews and observations. The\r\nresearch results explain that there are five stages: planning, management, and\r\napproach. The communication strategies used in handling complaints are\r\nopenness, positive attitude, support, equality, and empathy."^^ . "2024" . . . . . . . . . . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Ilmu Komunikasi, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . "Neka"^^ . "Fitriyah"^^ . "Neka Fitriyah"^^ . . "Frisillia"^^ . "Disty Amanda"^^ . "Frisillia Disty Amanda"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik"^^ . . . "Ilmu Komunikasi"^^ . . . . . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Text)"^^ . . . "STRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA) (Other)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #47253 \n\nSTRATEGI KOMUNIKASI CUSTOMER SERVICE DALAM PENANGANAN KELUHAN NASABAH KREDIT PADA PT BPR SERANG KPO (PERSERODA)\n\n" . "text/html" . . . "Communication" . "Public Relations Science" . .