<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon)"^^ . "This study aims to determine the effect of brand image (X) on purchase \r\ndecision (Y) with word of mouth (Z) as an intervening variable and product quality \r\n(Z2) as a moderating variable. This study uses a quantitative research method. \r\nData collection is based on library research and questionnaires. The population in \r\nthis study were all individuals domiciled in Cilegon City over the age of 17 who \r\nhad purchased Ades at least once. The sample of this study was 126 respondents \r\nwith convenience sampling. The data analysis method in this study was descriptive \r\nstatistical analysis and Structural Equation Modeling (SEM) analysis with the \r\nSmartPLS 4.0 Professional analysis tool. The results of this study indicate: (1) \r\nBrand Image has an influence and is significant on Purchase Decision. (2) Brand \r\nImage has an influence and is significant on Word of Mouth. (3) Word of Mouth \r\nhas no influence and is not significant on Purchase Decision. (4) Word of Mouth \r\ndoes not mediate the relationship between Brand Image and Purchase Decision. \r\n(5) Product Quality has an influence and is significant on Purchase Decision. (6) \r\nProduct Quality does not moderate the relationship between Brand Image and \r\nPurchase Decision."^^ . "2025" . . . . . . . . . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Manajemen, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "Fakhri"^^ . "Muhammad Akmal"^^ . "Fakhri Muhammad Akmal"^^ . . "Yanto"^^ . "Azie Setya"^^ . "Yanto Azie Setya"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ekonomi dan Bisnis"^^ . . . "Pogram Studi Manajemen"^^ . . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Text)"^^ . . . "PENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \r\nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \r\nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \r\nSEBAGAI MODERASI \r\n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \r\nCilegon) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #47087 \n\nPENGARUH BRAND IMAGE TERHADAP \nPURCHASE DECISION DENGAN WORD OF MOUTH \nSEBAGAI MEDIASI DAN PRODUCT QUALITY \nSEBAGAI MODERASI \n(Studi Kasus Pembelian Air Mineral Dalam Kemasan Merek Ades di Kota \nCilegon)\n\n" . "text/html" . . . "HB Economic Theory"@en . .