<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten)"^^ . "This study aims to analyze the influence of brand image on brand loyalty; the\r\ninfluence of brand personality on brand loyalty; the influence of brand image on\r\nbrand personality; CRM moderation on the relationship between brand image and\r\nbrand loyalty; and CRM moderation on the relationship between brand personality\r\nand brand loyalty. The research method uses a causality approach. The\r\nrespondents of the study were consumers of the Horison Group Hotel in Banten\r\nwith a sample size of 140 people determined through purposive sampling. The\r\nresults of the study concluded that brand image has a positive and significant effect\r\non brand loyalty, so that the stronger the brand image, the stronger the brand\r\nloyalty. Brand personality has a positive and significant effect on brand loyalty, so\r\nthat the stronger the brand personality, the stronger the brand loyalty. Brand image\r\nhas a positive and significant effect on brand personality, so that the stronger the\r\nbrand image, the stronger the brand personality. CRM does not moderate the\r\nrelationship between brand image and brand loyalty. CRM moderates the\r\nrelationship between brand personality and brand loyalty, because the interaction\r\nbetween CRM and brand personality can strengthen brand loyalty."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "Universits Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Magister Manajemen, Universits Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Linda"^^ . "Yopita"^^ . "Linda Yopita"^^ . . "Liza"^^ . "Mumtazah Damarwulan"^^ . "Liza Mumtazah Damarwulan"^^ . . "Agus"^^ . "David Ramdansyah"^^ . "Agus David Ramdansyah"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ekonomi & Bisnis"^^ . . . "Jurusan Magister Manajemen"^^ . . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Text)"^^ . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . . "MENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER\r\nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI\r\n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #45277 \n\nMENINGKATKAN BRAND LOYALTY DENGAN CUSTOMER \nRELATIONSHIP MANAGEMENT SEBAGAI PEMODERASI \n(Studi pada Konsumen Hotel Horison Grup di Banten)\n\n" . "text/html" . . . "Communication" . "Public Relations Science" . . . "HB Economic Theory"@en . . . "HC Economic History and Conditions"@en . . . "HF Commerce"@en . . . "L Education (General)"@en . . . "Communication (General)" . .