<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang)"^^ . "This study aims to determine the role of e-trust and e-satisfaction in mediating the \r\nrelationship between e-service quality and e-loyalty in Tokopedia e-commerce \r\nusers in Tangerang City. This research uses quantitative methods with a descriptive \r\napproach. The population in this study were Tokopedia e-commerce users who live \r\nin Tangerang City. The sample in this study amounted to 105 respondents with \r\npurposive sampling. The data analysis method used is Structural Equation \r\nModeling (SEM) with the SmartPLS 4.0 analysis tool. The results of this study \r\nindicate that: (1) E-Service Quality has a positive and significant effect on E-\r\nLoyalty. (2) E-Service Quality has a positive and significant effect on E-Trust. (3) \r\nE-Service Quality has a positive and significant effect on E-Satisfaction. (4) E-Trust \r\nhas a positive but not significant effect on E-Loyalty. (5) E-Satisfaction has a \r\npositive and significant effect on E-Loyalty. (6) E-Trust is unable to mediate the \r\nrelationship between E-Service Quality and E-Loyalty. (7) E-Satisfaction is able to \r\nmediate the relationship between E-Service Quality and E-Loyalty."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Manajemen, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "Levia"^^ . "Angellina Putri"^^ . "Levia Angellina Putri"^^ . . "Gerry"^^ . "Ganika"^^ . "Gerry Ganika"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ekonomi dan Bisnis"^^ . . . "Manajemen"^^ . . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Text)"^^ . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY\r\n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #44496 \n\nPERAN E-TRUST DAN E-SATISFACTION DALAM MEMEDIASI HUBUNGAN ANTARA E-SERVICE QUALITY DENGAN E-LOYALTY \n (Studi Pada Pengguna E-Commerce Tokopedia di Kota Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "Science Journalism" . .