<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang)"^^ . "This study aims to provide a new perspective on improving boutique sales, \r\nspecifically AKY Boutique in Tangerang Regency, and to uncover factors \r\ninfluencing consumer behavior, particularly regarding Visual Merchandising (X1) \r\nand Price Discount (X2) on Impulse Buying (Y), with Positive Emotion (Z) as an \r\nintervening variable. The research method used is quantitative, employing an associative approach. The study population includes all residents of Tangerang Regency, while the \r\nsample consists of 117 respondents selected through Purposive Sampling, \r\nfocusing on residents who have shopped at AKY Boutique. Data analysis was \r\nconducted using the Structural Equation Modelling (SEM) method with SmartPLS \r\nversion 4.0 software. The research findings indicate that: (1) Visual Merchandising has an \r\ninsignificant effect on Impulse Buying, (2) Price Discount also has an \r\ninsignificant effect on Impulse Buying, (3) Visual Merchandising has a positive \r\nand significant effect on Positive Emotion, (4) Price Discount also has a positive \r\nand significant effect on Positive Emotion, (5) Positive Emotion has a positive and \r\nsignificant effect on Impulse Buying, (6) Positive Emotion mediates the effect of \r\nVisual Merchandising on Impulse Buying, and (7) Positive Emotion mediates the \r\neffect of Price Discount on Impulse Buying."^^ . "2024" . . . . . . . . . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Manajemen, Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . . . . . . . . . "Lutfi"^^ . "Lutfi"^^ . "Lutfi Lutfi"^^ . . "Liza"^^ . "Mumtazah Damarwulan"^^ . "Liza Mumtazah Damarwulan"^^ . . "Sae"^^ . "Amarani Tutuarima Utomo"^^ . "Sae Amarani Tutuarima Utomo"^^ . . "Universitas Sultan Ageng Tirtayasa"^^ . . . "Fakultas Ekonomi Dan Bisnis"^^ . . . "Manajemen"^^ . . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Text)"^^ . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . . "PENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION\r\n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang) (Other)"^^ . . . . . "HTML Summary of #44494 \n\nPENGARUH VISUAL MERCHANDISING DAN PRICE DISCOUNT TERHADAP IMPULSE BUYING DENGAN DIMEDIASI POSITIVE EMOTION \n(Studi Pada AKY Boutique Di Kabupaten Tangerang)\n\n" . "text/html" . . . "Science Journalism" . .